Forum www.wladcyeteru.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Zmiany do wersji 1.20

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.wladcyeteru.fora.pl Strona Główna -> Wersje i zmiany
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wilczyc
Tester


Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z wilczarni

PostWysłany: Wto 23:03, 12 Sie 2008    Temat postu: Zmiany do wersji 1.20
Jak w temacie Razz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elkens
Administrator


Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:51, 13 Sie 2008    Temat postu:
Więc w tej wersji chciałem dorobić 1 item dla każdego eteru i może 1-3 bohaterów. Czekam na jeszcze wasze propozycje oraz imiona losowe dla Czarodziejki Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wilczyc
Tester


Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z wilczarni

PostWysłany: Śro 11:26, 13 Sie 2008    Temat postu:
Keira Flameweaver, Alleria Spellsinger, Arubia Nex, Jaina Proudmoore (Very Happy) to moje typy.

Jeżeli o bohaterów chodzi, to obecna liczba herosów jest IMO wystarczająca. Lepiej byłoby chyba dopracować i pozmieniać umiejętności niektórych, bo nie wszyscy są tak samo skuteczni Razz. A dodanie nowych zaklęć z pewnościa uatrakcyjni rozgrywkę.

Edit: Rzuciła mi się w oczy jeszcze jedna rzecz. Po zniszczeniu "Głównego budynku Armii" nie mamy żadnej informacji, że wygraliśmy grę Razz. Niby oczywista sprawa, ale gracz mający z mapą pierwszy raz doczynienia mógłby pomyśleć, że warunkiem zwycięstwa jest zniszczenie *wszystkich* budynków na mapie Razz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wilczyc dnia Śro 13:47, 13 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elkens
Administrator


Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:56, 13 Sie 2008    Temat postu:
Więc: Imiona przyjmuje Smile

Tak co do edit racja, muszę zmniejszyć czas z 3 minut na rozmowy do 1 lub 1.5 Razz No i napisu WIN Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elkens
Administrator


Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:55, 18 Sie 2008    Temat postu:
Był taki problem, otóż gracze chcieli by rycerz śmierci używając paktu śmierci po stronie sojuszu mógł poświęcać żywe jednostki. Nie idzie, czekam na rady Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shadow
Tester


Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z kątowni xD

PostWysłany: Pon 20:09, 18 Sie 2008    Temat postu:
Może najzwyczajniej w świecie daj mu jakiś czar inny, np. przywołuje on sobie małą armię jednostek np. na 1lvlu 2 ghoule a na 5lvlu 4ghoule i biesa co? Czar by się nazywał "czempion śmierci" czy coś i opis by miał, że "Rycerz Śmierci korzysta z mocy Ostrza Mrozu i wzywa do pomocy niewielką armię nieumarłych". Co o tym sądzisz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elkens
Administrator


Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:20, 19 Sie 2008    Temat postu:
Chcialem by standardowi bohaterowie mieli standardowe czary a ten pomysl wziac do innego hero, a umiesz zrobić atrape zdolności? to znaczy jeśli bohater zdobywa jakiś czar (z zdolności przedmiotu, np premie do ilości życia) to nie pojawia się ikonka z czarem, więc trzeba zrobić atrape poprzez wyzwalacz, wiesz jak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wilczyc
Tester


Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z wilczarni

PostWysłany: Śro 9:53, 20 Sie 2008    Temat postu:
elkens napisał:
Był taki problem, otóż gracze chcieli by rycerz śmierci używając paktu śmierci po stronie sojuszu mógł poświęcać żywe jednostki. Nie idzie, czekam na rady Razz


Nie idzie, znaczy się - zaklęcie nie namierza sojuszników? Musisz w "Dozwolonych celach" zaklęcia zaznaczyć Sojusznika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elkens
Administrator


Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:50, 20 Sie 2008    Temat postu:
Zrobiłem tak Smile ale chodzi o to, że ma również namierzać żywe jednostki a nie tylko nieumarłe Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.wladcyeteru.fora.pl Strona Główna -> Wersje i zmiany Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin